48 - LEKOVA ZAŠTITNA KREMA ZA RUKE

6/16/2014



Iako još nisu počele prave hladnoće (u iščekivanju istih), moje ruke zahtijevaju hranjivu i hidratantnu kremu. Još od jeseni sam u potrazi za kremom koja će hidratizirati moju kožu, nakon  čije upotrebe mi koža 



neće biti dehidrirana i hrapava za pola sata, a morala je biti i cjenovno prihvatljiva...  Puno zahtjeva, zar ne? E, pa našla sam ju!!!!!
Ova kremica me oborila s nogu!!! Hrani mi kožu ruku, izuzetno je blagog i ugodnog mirisa koji ne dominira. Osobno ne volim kreme jakih mirisa, jer mi nema goreg kad mi krema za ruke prevlada nad mirisom parfema!! Cijena je prava sitnica za ovo čudo (10,95), s time da je trenutna ponuda u Mulleru da vam za tu cijenu nude još 25 ml kreme gratis!!
Tekstura je masnjikavo-silikonska, ali se brzo upija u kožu. Ne ostavlja masni sloj na koži zbog kojeg bi poželjeli odmah obrisati ruke od najbliži ručnik.
Conclusio:
Ova krema je moj osobni favorit, te ju planiram koristiti još dugo dugo...
Količina: 50 ml
Cijena: 10,95 kn

Koja je vaša omiljena krema za ruke?? Volite li kreme intenzivnog ili blagog mirisa?

Čitamo se!!!!
Vaša Lili!!! xo

You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram