Wet n Wild ruževi za usne - swatchevi i recenzija

9/13/2014

Pozdrav!
Danas je trebao ići drugi post, ali nedostatak lijepog vremena me sprečava u slikanju dobrih slika. Nadam se da Vam neće smetati dva posta za redom o ruževima za usne.
Danas ću Vam predstaviti svoju kolekciju Wet n Wild ruževa.



Krenimo od osnovnih informacija:
Cijena - 22,90 kuna
Količina - 3,3 grama
Valjanost - 18 mjeseci od otvaranja ruža
Gdje kupiti - U odabranim DM prodavaonicama, i u odabranim Accessories prodavaonicama. U ponudi imaju 13 različitih nijansi! A ako Vam se sviđa neka od nama nedostupnih nijansi morat čete se poslužiti ebayom!

Ambalaža:
Ambalaža je jako loša, baš jeftina, i na oko i pod rukom. Radi se o plastičnoj ambalaži sa plastičnim poklopcem koji se zatvara sa klik - mehanizmom. Problem je taj da taj klik mehanizam oslabi u vrlo kratkom roku (čitaj nekoliko korištenja), i onda se događa da se ruž u torbici sam otvori i potpuno se uništi. Također, čitala sam po drugim blogovima da im se ambalaža kompletno rastavila. Ja taj problem nisam imala. Ja sam imala sasvim drugi problem, naime ljetos sam išla na popodnevnu kavu i stavila sam nijansu Rose bud  u torbicu, te kad sam izvadila ruž da ga ponovno nanesem zaprljala sam ruke crnom bojom sa ambalaže, jer se ona odlučila rastopiti. :D Divota!!! Na poklopcu je srebrnim slovima ispisano "Wet n Wild", i to isto s vremenom izblijedi.

Miris: 
Ruž nema nikakav miris, što je veliki plus!!

Tekstura i nanošenje:
Ukoliko se ruž ne koristi određeno vrijeme gornji sloj postane suh, pa je potreban veći oprez pri nanošenju kako ruž ne bi puknuo.
Sam ruž je mat teksture i moje usne ne isušuje, jer inače nemam problema sa suhim usnama. Mogu reći da mi je čak i ugodan na usnama. Probala sam ga nanositi na način da prije ruža nanesem labelo, ali na taj mi način ruž brzo "sklizne" sa usana. Ne uvlači se u borice na usnama niti "krvari" u borice oko usana.
Ruž u samo jednom nanosu daje punu nijansu. Znači ono što vidite u ambalaži je ona nijansa koju ćete dobiti na usnama, neovisno o tome kakve su vam boje usne. Ruž stvarno daje potpunu prekrivenost. Kad izblijede neke nijanse ostavljaju i lagani stain (Sugar plum fairy). Sviđa mi se što tamnije nijanse mogu dati više kombinacija boja, jer, primjerice Sugar plum fairy možete dozirati kako želite. Za dnevne varijante samo ga natapkam na usne i dobijem laganu berry nijansu, a ako želim Vamp nočni izgled onda ga nanesen sa punim pritiskom na usne.

Slike i swatchevi mojih ruževa!

E903C JUST PEACHY!


E904B ROSE BUD (na trećoj slici možete vidjeti kako mi se ambalaža rastopila)


E905D SMOKIN HOT PINK


E907C MAUVE OUTTA HERE

E908C SUGAR PLUM FAIRY


 Na kraju moram reći da obožavam ove ruževe. U ovom slučaju se jednostavno mora zaboraviti na gnjavažu zvanu ambalaža i uživati u prekrasnim i kvalitetnim ruževima!!

Nadam se da ste uživale u čitanju!! Imate li vi koji Wet n Wild ruž? Koji vam je najdraži?

You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram