Ziaja piling od naranče

6/30/2016


Pozdrav drage moje!!
Da odmah uništim element iznenađenja, danas ću vam tipkati o meni jako dragom proizvodu. Počelo nam je ljeto i počele smo se skidati iz slojevite odjeće. Kako bi nam koža bila ugodna i na oko i na dodir trebalo bi ukloniti mrtve stanice sa kože. Za to ja koristim ovaj prekrasan piling od naranče! Ukoliko vas zanima detaljnija recenzija nastavite čitati!!
U početku da odmah kažem  da ja jako volim koristiti Ziaja proizvode. Iako su dojmovi blogerica o njihovim proizvodima podijeljeni, meni stvarno odgovaraju, a neki od proizvoda su mi čak i HG proizvodi (holy grail).
Krenimo na recenziju. Proizvod je pakiran u plastičnu posudicu žive narančaste boje i nema šanse da ga promašite na policama drogerija. Zatvarač je na odvrtanje, a na vrhu se nalazi logo proizvođača. Sam piling je još dodatno zaštićen folijom, što je super jer ste onda sigurne da ga nitko nije otvarao prije vas. 

Osim što je ambalaža narančaste boje i piling je narančasti. A da doživljaj bude potpuni i miriše na naranču. Meni osobno miriši na Cedevitu od naranče, a piling mi izgleda kao pregusto napravljena Cedevite. Naime, kad sam bila klinka imala sam običaj staviti 5 žlica Cedevite u čašu i na to 3 žličice vode. To mi je bio vrhunski desert. Eto, na to mene izgledom i mirisom podsjeća ovaj piling. Čak sam se nekoliko puta tijekom korištenja morala upozoriti da nije najpametnije probati ga. Miris je odličan, svjež, nimalo umjetan. 

Ziaja kaže:
" To je piling za tijelo sa mikrogranulama. Čisti i masira kožu. Piling blago uklanja mrtvu kožu. Pojačava cirkulaciju krvi i dotok kisika u stanice kože. Vraća prirodnu mekoću i glatkoću kože. Sadrži vitamin E, coco-glukoside i maslac naranče. Preporučuje se svim tipovima kože."

U Ziaja liniji od naranče još postoje gel za tuširanje koji je odličan za jutarnje tuširanje jer odlično razbudi. Zatim losion za tijelo kojeg nisam isprobala, labelo i maslac za tijelo koje nisam niti vidjela u ponudi kod nas. 


sastav

Piling u sebi sadrži mikrogranule, koje jako lijepo pilingiraju. Koža je nakon upotrebe iznimno mekana i glatka, ali se nakon pilinga obavezno mora nanijeti losion za tijelo, jer kao da malo isuši kožu. Piling nije nježan, nije niti grub, ali ga se osjeti. Meni to odgovara, jer mi nema goreg kada radim piling, a uopće ga ne osjetim.


Jedno pakiranje sam već potrošila, i svakako planiram ponoviti kupovinu. Jeste li probale ovaj piling?? Ako niste, što čekate!!

Podsjetnik na darivanje!! Traje još danas do 23:59!! Još se stignete prijaviti!! 

You Might Also Like

14 comments

  1. fantastican! ja sam nekoliko pakiranja ovog pilinga vec potrosila, meni je odlican jer ne volim jake i grube pilinge, nego bas ovako fino mljevene a opet da rade svoj posao. a tek bozanstveni miris narance :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, odličan je! Ovakav energizirajući miris nisam susrela ni kod jednog drugog proizvoda!

      Delete
  2. Ajmee kak ja to nisam prije uocila?! Ovak po tome sta si opisala dosta slici pilingu od narance i secera iz bio&bio. Samo sta je on malo grublji, ali meni odgovara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala taj iz Bio&Bio trgovine!! Kad ga potrošiš obavezno isprobaj ovaj, oduševit ćeš se!!

      Delete
  3. Ja bi željela probati njihov piling ali od kakaa, jer padam na te čokoladne mirise :) Inače su mi dragi Ziaja proizvodi, pogotovo gelovi za tuširanje i losioni. S kremama za lice nisam imala nešto sreće.
    Iva

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja isto jako volim Ziaja proizvode! Od krema sam isprobala samo one iz linije kozjeg mlijeka i dnevna krema mi je super, dok mi je noćna malo preteška!

      Delete
  4. Nisam se nešto našla s Ziaja proizvodima, no ovaj piling me jako privlači zbog mirisa naranče, a i jer je riječ o jačem pilingu tako da vjerujem da ću ga isprobati prvom prilikom :D

    ReplyDelete
  5. Zvuči super... Isprobati ću ga sigurno. :) Odličan post

    ReplyDelete
  6. Odlican post! Svidja mi se proizvod mada nisam imala prilike da ga koristim :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad ga isprobaš sviđati će ti se još više!!

      Delete
  7. Kako izgleda i zvuci zanimljivo. A jos nista njihovo nisam probala, mozda je vrijeme :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liniju naranče prvu isprobaj i oduševiti češ se!!

      Delete

Recent posts

StatCounter

Instagram