Lavare, Cleopatra, Čupko - usporedna recenzija pasti/voskova za depilaciju!

7/04/2016

Stiglo nam je toplije vrijeme, a s njime i vrijeme češćeg čupanja, depiliranja nogu.
Zimi se uvijek depiliram britvicom, jer je brže i jer se ne mogu nagovoriti na korištenje voska. Ali, kad krenu topliji dani, ipak si dam malo više truda.

Moram naglasiti da meni dlake na nogama jako brzo rastu i dosta su guste, pa se moram depilirati svaki drugi dan, jer se osjete pod prstima. Dok mi učinak glatkih nogu kada koristim vosak, ostane skoro mjesec dana. Neka tri tjedna. Mojoj sestri, kada se depilira pastom glatkoća ostaje nešto više od mjesec dana. Tako da je stvarno individualno koliko svakoj od nas traje učinak.

Krenimo sa recenzijama:
Prva na redu je Lawax šećerna pasta za egipatsku depilaciju! Radi se o hrvatskom proizvodu. Samim time mi je pasta još draža, jer uvijek volim podržati domaće proizvođače! Još ako se radi o kozmetici, sreća je neizmjerna. Asortiman možete vidjeti na njihovoj Facebook stranici
Ovo je prva šećerna pasta za egipatsku depilaciju koju sam ikad koristila. E to je bio doživljaj. Kupila sam ju prije par godina, znam da je bilo jako vruće već tada. Mislila sam da će tekstura biti tvrđa, znate ono kao u salonima, gdje se to sve rukom radi. I tako, namrljam ja to po jednoj nozi, probam skinuti rukom, nema šanse!! Bilo je toliko vruće da se pasta doslovno rastopila i nije se moglo njome baratati ručno. Srećom imala sam pri ruci i pamučne trakice. Trakice u kombinaciji sa ovom pastom za depilaciju daju odlične rezultate!
Koliko sam vidjela Lavare proizvodi su dostupni samo u DM-u, ja sam svoj primjerak platila 69 kuna. Količina koju dobijete je 300 ml. 
Između posudice i zatvarača je plastični "međupoklopac" koji ujedno služi i za nanošenje paste na noge. Proizvod miriši na med, šećer i nije otrovan, dapače fino je to!! :D 
Kada sam se jednom naviknula na sam proces čupanja dlaka, išlo je to jako dobro, i čak mi je i odgovaralo da pasta nije tvrđe teksture!!
Pakiranje je također dosta dugo trajalo, sigurno 4 - 5 mjeseci, jer s obzirom da je pasta rijeđa jako lako samo mogla nanijeti tanak sloj paste na noge, a samim time štedi se na količini potrošene paste!
Sve u svemu odlična stvar!


Cleopatra šećerna pasta za orijentalnu depilaciju kupljena je u DM-u na akciji 1+1. Ovo je "strong epil" verzija paste. Imaju još verzija, a koliko se sijećam imaju i pastu od čokolade i blažu od ove strong epil. Ja sam izabrala strong epil, jer mi je njeno pakiranje bilo najpoznatije. Mislim da je ta verzija čak i bila prva dostupna verzija paste kod nas. Sama pasta mi je bila pretvrda i dosta sam se znala namučiti s njom dok sam ju aplicirala na noge. Jednom sam čak od siline povlačenja dobila i sitan podljev na nozi. Jako brzo sam ju potrošila i neću ju ponovno kupiti jer nisam mogla normalno baratati njome. Dobra stvar je da kad sam nju koristila da nisam morala trošiti pamučne trakice. Platila sam ju 49 kuna za količinu od 120 grama. Od ove tri paste, Cleopatra pasta mi se najmanje svidjela, ali samo zato što je bila pretvrda. Ako bih ponovno kupovala Cleopatra pastu sigurno bih izabrala neku drugu verziju.
Dostupne verzije su: (opisi pasti su preuzeti sa DivianaCosmetics web shopa)
- Strong Epil - šećerna pasta je pasta tvrde konzistencije. Preporučuje se za uporabu tijekom cijele godine i onima koji se tek susreću sa egipatskom depilacijom. Izvrsna je za početnike, jednostavna je za uporabu nakon kraćeg ručnog omekšavanja/miješanja. Idealna je za sve tipove kože.Vjerojatno mi zato i nije odgovarala, jer je tvrđa, a ja sam se naviknula na paste mekše konzistencije!
- Soft Epil - šećerna pasta je pasta mekše teksture. Uklanja i najsitnije dlačice na tijelu jer zbog svoje mekoće duboko prodire u kožu, među najsitnijim dlačicama. E ova pasta meni treba!! Ovu sljedeću kupujem!
- Chocolate Edition - šećerna pasta je pasta strukture kao i strong (tvrde konzistencije) s mirisom čokolade.
- Pasta sa kamilicom i arganom - šećerna pasta je pogodna za hipersenzibilnu kožu.
- Tropical epil - šećerna pasta iznimno tvrde konzistencije prilagođena visokim ljetnim temperaturama.
- Mix epil -  šećerna pasta je pasta izrazito tvrde konzistencije. Može se koristiti samostalno i u kombinaciji sa ostalim vrstama.
- Intimate epil -  šećerna pasta je pasta izrazito mekane konzistencije prilagođena zaposlenima i osobama u žurbi. Po nazivu sam nekako bila zaključila da je ovo pasta za depilaciju intimnih područja, ali očito nije???
Uglavnom, vidim da ima stvarno za svakoga po nešto. Sigurno ću isprobati Soft epil i Intimate epil verziju.
Što kaže proizvođač:
" Cleopatrina šećerna pasta za egipatsku depilaciju je 100% prirodni, domaći proizvod na bazi šećera, limuna, ekstrakta nevena i aloe vere.
Osim u kozmetičke, Cleopatrina šećerna pasta koristi se i u medicinske svrhe - šećer ne podržava razvoj bakterija, aloe vera njeguje kožu dok neven smiruje iritacije na koži.
Pogodna za osobe s proširenim venama i osobama sklonim pucanju kapilara."

Fun fact!! Poduzetnica koja stoji iza brenda Cleopatra Internationa je također i osoba koja stoji iza web shopa Diviana Cosmetics!! :) 


Čupko vosak za hladnu depilaciju je posljednji vosak koji sam isprobala i jako mi je drag. Za 32,90 kuna, koliko sam ga platila u Bipi, sam dobila 270 grama voska; 1 špatula za nanošenje voska, 10 traka bez voska koje mi nisu baš najsretnije rješenje, jer mi pamučne trake najbolje pokupe dlačice. I naravno kao i uvijek Čupko vas opskrbi sa 2 paketića aloe vera gela. 
Iako ovo nije vosak namijenjen egipatskoj depilaciji (onoj gdje se dlačice čupaju u smjeru njihova rasta) ja ju koristim kao da je namijenjena baš za tu svrhu i pokazala se odličnom. Vosak ne zagrijavam, jer je taman rijedak da se može bez problema nanijeti tanak sloj na željeno područje. 

Što nam kaže proizvođač:
"Čupko hladni vosak na efikasan način uklanja dlačice na nogama, rukama, pazušnom i bikini području, ali nije pogodan za upotrebu na licu, grudima i genitalnim područjima"

Sastojci: Aqua, Citric Acid, Saharoza. Također, radi se o hrvatskom proizvodu, pa mi je još draži! :)
Vosak koristim samo za uklanjanje dlačica na nogama. Jednom sam ga nanijela na pazušno područje, ali onda nisam imala hrabrosti povući trakicu. :D E, to bi bilo bolno!!
Što se tiče ostataka paste koji bi ostali na koži nakon depilacije, idu jako lagano dolje sa kože običnom hladnom vodom. Sve u svemu, i ovom pastom sam jako zadovoljna!!


Sada kada sam obavila recenzije, napisati ću vam neka pravila uspješnog depiliranja nogu, kojih se i sama pridržavam:

1. Prije depilacije obavezno napraviti piling
2. Koža mora biti suha, pa ako se znojite nanesite na kožu baby pudera da upije tekućinu. U protivnom se pasta neće htjeti zalijepiti za kožu.
3. Pastu nanijeti u smjeru suprotnom od rasta dlačica (dolje prema gore) u tankom sloju. Na pastu zalijepiti trakicu i povući u smjeru rasta dlačice. 
Čim brže povučeš, manje će boljeti, a i ukoliko sporije povlačite trakicu postoji velika šansa da čete ponovno morati tretirati isto područje, jer će dlačice ostati. Nobody wants that!!!
4. Moje iskustvo je da je najbolje depilirati kada su dlačice malo duže. Jer su onda mekše i pasta će ih lakše obuhvatiti. One malene oštre dlačice par dana nakon brijanja pastom sigurno nećete iščupati.
5. Nakon depilacije tretirano područje namazati aloe vera gelom ili nekom kremom protiv urastanja dlačica, ako s tim imate problema!!

Eto ga, napokon gotovo!!! Kako vi tretirate dlačice ljeti? Imate neki trik? Koje proizvode koristite??

You Might Also Like

2 comments

  1. Lawax šećerna pasta me zainteresirala... čini se odličnim proizvodom, naravno imam isti problem ko i ti obavezno svaki drugi dan moram raditi depilaciju jer dlake nenormalno rastu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj dlake, katastrofa!! Ali u ove vruće dane ne možemo s njima :)

      Delete

Recent posts

StatCounter

Instagram