Empties #7

10/31/2016



Pozdrav drage moje!!
Danas Vam tipkam o proizvodima koje sam potrošila u posljednjih nekoliko mjeseci!! Našlo se tu svega, od preparativne kozmetike, dekorative, velikih favorita, ma svega!!  Ako Vas zanima o čemu se radi i koliko sam proizvoda potrošila, čitajte dalje!! :)




Krenimo od gelova za tuširanje!! Aveo gelovi za tuširanje su meni odlični, nimalo me ne isušuju i svaki put kada se nađem u Mulleru barem jedan završi u mojoj košarici. Izuzetno su cjenovno pristupačni i nude širok raspon mirisa. Posebno su mi dragi gelovi za tuširanje jer nude razne voćne mirise, koji su toliko sočni ( da opisala sam miris kao sočan) da bih ih najrađe pojela :)!! Najrađe ih koristim ljeti, po velikim vrućinama, ali ne mogu im odoljeti ni u ostatku godine! Ovaj voćni gel za tuširanje je sa mirisom breskve i maline, i njega najčešće kupujem, jer mi je miris odličan. Ne zadržava se dugo na koži, ali to mi ni nije toliko važno, zato što se ionako poslije tuširanja mažem losionom. Kremasti gel za tuširanje mi je isto ok, a miris mu je puno suptilniji. Miriši na čistoću. 
Avonove gelove za tuširanje isto volim, posebno kada stave ovakva velika pakiranja na akciju. Onda sam sigurna da ću ga imati par mjeseci. Jedino što mi se ne sviđa je to što pumpica ponekad ne surađuje, pa kad ju stisnem moram ju sama vračati u prvobitan položaj!


Nivea za intimno pranje mi je ok. Daje osjećaj čistoće i svježine. Sam proizvod traje dosta dugo, nekih 3 mjeseca je meni potrajao, jer ga ne treba puno. Jedino što mi smeta je to što nigdje na ambalaži ne piše koji mu je pH. Sada koristim Afroditin sa pH 4.00 i za sada mi se sviđa. Planiram pisati usporednu recenziju, pa neću previše pisati.
Maramice za intimnu njegu su istog sastava kao i gel, ali su odlične kada nisam u mogućnosti uskočiti pod tuš. Uvijek ih nosim u torbici, za instant osvježenje!!


Avonovi šamponi iz Naturals linije su mi se pokazali odličnima. Avon naturals strand strenght 2u1 od breskve je odličan. Lijepo mi zagladi kosu, kosa je mirisna i ne masti se brzo nakon što ga koristim. Avon Naturals clean slate šampon ne koristim prilikom svakog pranja kose, nego jednom u dva tjedna kako bih kosu skroz očistila od nakupina suhog šampona, regeneratora, pjene za kosu... Odlično očisti kosu, ali nakon njega je potrebno kosu tretirati dobrom maskom za kosu.
Ovaj Balein suhi šampon je odličan. Ne znam zašto su ga povukli iz asortimana. Puno je bolji od šampona u trenutnom asortimanu. Prah uopće nije bio vidljiv na tjemenu, iako imam crvenu kosu. 


Lagrend kremu za lice sam koristila kao noćnu kremu i pokazala se odličnom. Ima blagi miris meda koji mi se jako sviđao. Lijepo je hidratizirala lice i brzo se upijala. Planiram zasebnu recenziju, pa čete se strpjeti za detaljne dojmove. O Alverde ulju sam pisala zasebnu recenziju ovdje. Ovo mi je već ne znam koja bočica i stvarno mi odgovara. Svaki put odem u DM sa ciljem da ću kupiti neko drugo ulje, ali uvijek mu se vračam.


Dove stik mi je bio odličan, lijepo osvježava, a i miris ostaje većinu dana. Avonovu kremu za ruke sa mirisom jasmina također jako volim, ovo je isto proizvod kojeg uvijek iznova kupujem. Lijepo se upije u kožu, a i miris je prekrasan. Balea dezodorans me nije nešto oduševio, prvenstveno zbog mirisa. Miriše po baby puderu, a ja više preferiram osvježavajuće mirise, tako da ga više neću kupovati.


Maybelline maskara mi je bila solidna, lijepo je razdvajala trepavice, nije se trusila, ali me je nekako ostavila ravnodušnom. Nije bilo onog efekta umjetnih trepavica, kojeg volim. Balein balzam za usne mi je bio super. Nemam nekih problema sa suhim i ispucalim usnama, pa mi je njega koju je balzam pružao bila dovoljna. Potrošila sam ga jako brzo. Essence sjajilo nisam potrošila do kraja, ali je počeo mirisati čudno pa ide u smeće. Nosila sam ga u svakodnevnim situacijama, kada mi se nije dalo stavljati ruž za usne. O Avonovoj maskari sam pisala zasebnu recenziju.


Wet n Wild Coverall puder sam iscijedila do kraja. Odličan je i ponovno ću ga kupiti!! Na koži lica ostavlja satenski mat efekt koji preferiram kod pudera, a i prekrivanje mu je odlično.


Na redu su testeri! Nuxe tester kreme za ruke je božanstven!! Jako lijepo hidratizira i njeguje ruke! Definitivno bih kupila kremu u originalnoj veličini. Nuxe Bio Beaute BB krema za lice je također odlična. Lijepo prekriva i odlično izgleda na licu. Jedino što mi smeta je intenzivan miris. O Balea maskama za lice sam pisala ovdje. CV maska za lice mi je odlična, lijepo osvježi i očisti lice. Nisam imala nikakvih nuspojava prilikom korištenja. Ozbiljno razmišljam o narudžbi Etude House True relief kreme za lice. Odlično hidratizira i mislim da bi se lijepo slagala sa mojom kožom u zimskim mjesecima. Pink vital water serum je jako tekuć, brzo sam ga potrošila. Nakon korištenja koža je bila jako mekana, nimalo ljepljiva.


I na kraju jedan proizvod za stiliziranje kose. Radi se o Avonovom proizvodu. Ja bih rekla da je to nešto kao tekući gel za kosu. Odličan je i više ga ne mogu pronaći u katalogu. Inače imam problema sa kosom, jer kad ju nakovrčam, kovrče se objese za 2-3 sata, ali ovo čudo ih je držalo još nekoliko dana na mjestu. Nisu bile krute i gel se uopće nije vidio, niti osjetio na dodir. Ako se ikada vrati u katalog, definitivno ga kupujem!!

Što ste vi potrošile u posljednje vrijeme??

You Might Also Like

2 comments

  1. Svega, svega.
    Ovo ulje u dm-u uvijek zelim pogledati i zaboravim.
    Neki dan sam gledala wnw puder i ako je stvarno tako dobar onda je odlicno jer je bas povoljan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulje je odlično i svakako ga pogledaj idući put!!

      Delete

Recent posts

StatCounter

Instagram