Balea krema za pranje lica sa bademovim uljem

1/16/2017


Pozdrav drage moje!!
Danas vam donosim recenziju odlične kreme za umivanje lica!! Inače sam mišljenja da se isplati uložiti u proizvode za njegu kože, prema mogućnostima naravno. No, (flashback) iskustvo s gotovo trostruko skupljom Biobazinom umivalicom mi je bio hladan tuš i ne bih si htjela to ponovno priuštiti.

Stoga se ja držim svojih provjerenih favorita. Ljeti su to Balea gel za umivanje (onaj s rozom pumpicom), kojeg doduše znam kupiti i u zimskom periodu, ali ga onda ne koristim stalno nego samo kada skidam jači make up. Zatim CadeaVera pjene za umivanje koje su odlične u skidanju šminke, nimalo ne isušuju i kožu ostavljaju mekanu. Zimi više volim "masnije" umivalice, jer mi je koža u zimskim uvjetima sklona dehidraciji. Ova umivalica je "masnija" umivalica i iako joj treba malo više da skine šminku, volim ju jer nimalo ne isušuje kožu.



Krema dolazi u mekanoj tubici, što je super jer se sav proizvod može lijepo potrošiti. Tome doprinosi i činjenica da proizvod stoji na čepu ambalaže, pa se sva krema lijepo nataloži na čep i nema šanse da vam ostane neiskorištenog proizvoda po kutevima ambalaže. Čep je standardan, plastičan s čvrstim klik mehanizmom, pa nema straha od otvaranja ako ga nosite na put sa sobom. Mada ga ja prilikom putovanja ipak u neseser stavim tako da je čep gore, jer mi tako zauzme manje mjesta.


Sam proizvod je jako kremast i nježan za kožu. Miris je blag i nenametljiv, podsjeća me na Niveine proizvode. U sebi sadrži sitna crvena zrnca (zrnca vitamina E) koja ne morate očekivati prilikom svakog istiskivanja proizvoda. Ona vjerojatno služe za blagi piling, no iskreno ja ih ne osjetim na koži. 
Kremu koristim i ujutro i navečer, osim kao što sam već napomenula nemam jači makeup na licu. Za jutarnje umivanje je odlična, jer je jako blaga i ostavlja na koži osjećaj kao da ste se namazale uljem. No, nije da se sjajite kao disko kugla, to se ulje upije u kožu i ostavlja ju mekanom. Nakon korištenja sigurno nećete osjećati zategnutost kože, svrbež i slične nuspojave suhe kože. Baš iz tih razloga ju volim koristiti u hladnijim mjesecima. 
Balea krema za umivanje lica s bademovim uljem namijenjena je osobama sa suhom i osjetljivom kožom. Nježno uklanja make - up i nečistoću te čuva prirodnu vlažnost kože!! Kao i svi ostali Balea proizvodi dostupna je samo u DM prodavaonicama. Za količinu od 150 ml izdvojit ćete 14 kuna!! 
sastav


Koju vi umivalicu koristite u hladnijim mjesecima? Da li ste uvijek vjerne istoj umivalici ili ih rotirate ovisno o godišnjem dobu??

You Might Also Like

4 comments

  1. hmmm ovo mi bas treba :) koza mi je prilicno isusena zbog hladnoce. Nadam se da ne izaziva pristice

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja inače nikad nisam imala problema u vidu bubuljica, prištića i sličnog kada su u pitanju Balea proizvodi za umivanje!

      Delete
  2. Do sad nisam bila vjerna umivalicama, dok jednu potrošim, kupim neku drugu i tako stalno, ne mogu si pomoći s tim, volim isprobavati nove stvari. Trenutno koristim Nuxe pjenu, Avon pjenu, Biobazin gel i Konjac spužvicu, uglavnom ih rotiram ovisno o raspoloženju. Do sad nikad nisam imala Baleinu umivalicu, a ova tvoja mi baš zgodno zvuči, mogla bi ju jednom nabaviti. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno ti toga trenutno koristiš!! :) Tak sam i ja prije pa mi je polovici toga istekao rok. Sada sam stvarno disciplinirana ( barem što se umivalica i gelova za tuširanje tiče). Meni je umivalica odlična, ali samo za hladnije dane. Ako se odlučiš isprobati barem investicija nije velika! :)

      Delete

Recent posts

StatCounter

Instagram