Drogerijske sheet maske

1/30/2017


Već i ptice na grani znaju da su Korejske sheet maske odlične za kožu.. Hranjive, hidratantne, izbjeljuju... Taj trend polako dolazi i u naše krajeve, pa sada u drogerijama i mi možemo pronaći takve maske.. Ima ih malo, svega 6!! Sastojci im nisu ni približno egzotični kao u korejskih maski. Umjesto maski od pčelinjeg otrova, puževe sluzi i sličnih, mi imamo hidratantne maske, maske protiv bora i to je više manje to! :) 

Prije nego naručim masku s korejskog tržišta, odlučila sam dati šansu maskama koje su kod nas dostupne!! Tako sam kupila Balea Aqua masku, Balea Vital masku i CV masku! 

Prvo ću vam napisati u kakvom mi je stanju koža! Znači, T - zona mi je masna, a obrazi su mi baš dehidrirani. Nadala sam se da će mi hidratantne maske barem malo ublažiti dehidraciju, a da li su uspjele?? Neke su pomogle, a neke su odmogle! Maske sam isprobavala u razmaku od tri dana. Takve maske se inače preporučuju koristiti nekoliko puta tjedno, što je po meni ispravno jer sam mišljenja da im je učinak kratkotrajan pa bi svakih nekoliko dana trebalo ponoviti proceduru.


Sastav
Prvo sam isprobala Balea Aqua masku. Tu sam masku isprobala već jednom i nije me impresionirala pa ni ovog puta nisam imala velika očekivanja od nje. No, tu sam se prevarila, jer mi je koža ovoga puta bila očito u gorem stanju nego prvi puta kada sam ju isprobala. Iako na ambalaži piše da se maska treba držati na licu 10 minuta ja sam ju držala 20 minuta. Koža je upila 80% proizvoda kojim je maska natopljena. Plahtica je bila potpuno suha na dijelu koji ide na obraze, a malo vlažna na ostalim dijelovima. Sami materijal od kojeg je plahtica izrađena je čvrst, ne trga se, ima ga dovoljno za cijelo lice (nije ni prevelika niti premala). Miris maske je ugodan i osvježavajući. 
Proizvod koji je ostalo na plahtici sam utrljala na kožu ruku i vrata. A proizvod koji je ostao na licu nakon skidanja plahtice sam lagano utrljala u lice, što se i preporučuje. Upio se u kožu u manje od minute. Nisam imala nikakvih nuspojava u vidu crvenila, prištića, peckanja. 
Koža mi je nakon korištenja bila jako mekana i glatka, maska je lijepo suzila porice oko nosa pa mislim da bi se lijepo uklopila u jutarnju rutinu prije nanošenja make up-a. Nakon korištenja maske sam nastavila sa večernjom rutinom. 
Za dodatni osvježavajući efekt bih ju stavila u frižider na par minuta prije samog korištenja. Ovu masku svakako preporučam i mislim da je odličan fix me up za bilo koji tip kože. 
Cijena joj je 6,90 kuna, a dostupna je u DM-u!


Sastav

Nakon nekoliko dana sam isprobala CadeaVera H2O Express masku u koju sam polagala velike nade. Nju sam se čak sjetila staviti u frižider 5 minuta prije korištenja. Za razliku od Balea Aqua maske, plahtica ove maske je puno više natopljena proizvodom. Plahtica jako lijepo prianja na lice i jače se drži za kožu nego Baleina ( sa Baleinom sam morala ležati da mi ne bi pala sa lica, dok sa ovom mogu normalno funkcionirati). Plahtica nema preklopa kod otvora za oči, kao što je to slučaj sa Balea maskom, ali to mi niti ne smeta jer ga nisam ni koristila kod Baleine maske.  Namijenjena je svim tipovima kože, a raspon godina kojem je namijenjena je 25 - 30. 
Radi se o hidratantnoj maski sa ekstraktom nara i kiselice.
Prilikom nanošenja hladi kožu, pruža izuzetno osvježavajući osjećaj, ne pecka. Miris je jako blag i svjež, toliko blag da se skoro niti ne osjeti. I tu dolazimo do kraja mojih hvalospjeva za ovu masku! :) Naime, nakon skidanja plahtice na licu ostane proizvod koji me dosta podsjeća na vodenasti serum ili nešto slično tome. I idem ja to umasirati u lice, jer se to preporuča. Umasiravala sam ga u lice sigurno 2 minute, i što ja više trljala time se ta vodenasta tekstura pretvorila u uljnu.. Mislim si, ok to je ok, sad kad me maska hidratizira! :D Ali ne, taj sloj nikako da se upije u kožu. Maska mi je suzila pore, ali taj ljepljivi osjećaj na koži nisam mogla izdržati i jednostavno sam ju isprala sa lica. Sva sreća da je maska iz limitirane kolekcije, jer nije vrijedna 6,90 kuna koliko sam ju platila. 

CV tvrdnja: CadeaVera H2O Express maska za lice osvježava umornu kožu, vitalizira i daruje blistavo svjež izgled za samo 10 minuta. Visokovrijedni hidratizirajući kompleks s ekstraktom nara pruža intenzivnu hidratizaciju i štiti kožu od isušivanja. Ekstrakt kiselice vidno vitalizira izgled kože. Pantenol umiruje iscrpljenu kožu i podupire proces obnove. Rezultat je blistavo lijepa, vitalizirana i baršunasto mekana koža!


Sastav

A sada dolazimo do maske koja zasluženo nosi ime shit ( namjerni tipfeler) maska!! Radi se o Balea Vital maski za lice! Ovo je maska koja mi je više odmogla nego pomogla i ne bih ju preporučila nikome.. Ostavila sam ju za kraj isprobavanja, jer šećer ide na kraju.... ili ne!!
Držala sam ju na licu 10 minuta, i već nakon minute me koža lica počela peckati.. Ne jako, nego onako diskretno. S obzirom da je ovo maska namijenjena za prve borice nisam znala kako maska funkcionira, mora li hladiti, peckati, raditi ništa, pa sam ju ostavila na licu.. Nakon skidanja sam umasirala proizvod, koji je ostao na licu, u kožu. E onda je počelo veselje... Na području čela mi se točno ocrtala linija gdje je maska bila. Cijelo čelo zajedno sa nosom mi se zacrvenilo. I dok tipkam ovu recenziju osijećam kako me čelo lagano pecka. Normalno da sam masku isprala. S obzirom da moja koža nije osjetljiva i reagira na malo toga, ovu masku ne bih preporučila baš nikome, jer maske su ti da nam pomognu, a ne da nam naprave shiiiiiit na licu..

Koža na čelu nakon korištenja Balea Vital maske!! Kosa mi nije masna, nego mokra od umivanja :)!!!

Balea tvrdnja: Intenzivno hidratizira i smanjuje bore!!

Od sve tri maske preporučila bih vam jedino Balea Aqua masku. Ostale zaobiđite u širokom luku. Jeste li isprobale koju od ovih maski?? Kakva su vaša iskustva?? Uskoro radim narudžbu korejskih sheet maski, pa se nadam da ću vam pisati o boljim iskustvima! :)





You Might Also Like

2 comments

  1. Baleinu Aqua masku sam jedinu i probala! I baš me oduševila. Ali najviše me oduševio osjećaj kad sam je tek stavila, tako lijepo ohladi lice da je to nevjerojatno, a rezultati su isto dobri bez daljnjega! I definitivno ću je nastaviti kupovati. Ove ostale nisam probala, a sad znam da i neću :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, osjećaj hlađenja je odličan, vjerujem da je još bolji za vrijeme sparina!! Ostale ne vrijedi ni isprobati, poštedi se muke :D!!!

      Delete

Recent posts

StatCounter

Instagram