New in #9

7/26/2017


Danas vam pišem o novitetima koje sam akumulirala prošlog mjeseca!! Ima dosta proizvoda za njegu tijela i nešto dekorativne kozmetike. Ne znam kako je kod vas, ali kod mene  ne prođe ni jedan mjesec da ne kupim barem jedan komad dekorative. 

Kao što vidite na prvoj slici iskoristila sam akciju 1+1 na Ziaja proizvode u DM-u. Izbor je bio lagan jer obožavam njihovu liniju od naranče. Kupila sam gelove za tuširanje jer  mi taj osvježavajući miris odgovara u ljetnim mjesecima. Na isušuju mi kožu, a količina je ogromna tako da sam mirna  taman do kraja ljeta, što se tiče mirisa naranče. Htjela sam kupiti i njihov fenomenalan piling iz iste linije, ali već ga dugo ne viđam na policama DM-a. Nadam se da ga nisu povukli s našeg tržišta, jer je stvarno odličan i jako dobro obavlja svoj posao. U Bipi sam kupila losion iz iste linije, jer i njega nisam mogla pronaći u DM-u. O njemu još uvijek skupljam dojmove. 



Za rođendan sam dobila Adidas toaletnu vodu. Iako mi je rođendan krajem petog mjeseca, već sam na pola bočice. Miris je osvježavajući i dosta dugo se zadržava na meni ( nekih 4-5 sati, što je za toaletnu vodu odlično). Miris nije jak niti zagušljiv što ja volim, a i taman će mi poslužiti za vruće dane.


Puno sam čitala o Batiste suhom šamponu i napokon sam ga odlučila isprobati. Za sada mi se jako sviđa. Jako dobro obavlja posao. Kada raščešljam kosu ne ostavlja bijele komadiće na kosi, a i pomaže mi da odgodim pranje kose za barem dva dana. S obzirom na to da sam iz crvene kose prešla na smeđu kosu s plavim pramenovima nabavila sam i srebrni šampon. U užem izboru su bili ili taj šampon ili Keune šampon, ali s obzirom na to da sam John Frieda proizvodima za kosu jako zadovoljna ipak sam se odlučila na njega. O njemu pripremam zasebnu recenziju, pa neću otkrivati dojmove.


Eveline Cosmetics maskaru sam također dobila za rođendan, ali ona čeka svoj red dok ne potrošim trenutno otvorenu maskaru koju obožavam. Radi se o Essence Get Big Lashes maskari o kojoj ste mogle čitati zasebnu recenziju. Avon je izbacio tri nove nijanse mat ruževa. Iako sam prvo htjela naručiti najtamniju nijansu - kada sam vidjela swatcheve na Sura Dancer beauty blogu, naručila sam i ovu svjetliju nijansu. Nijansa u ambalaži izgleda svjetlije nego što ispadne na usnama, pa mi je to nova nijansa koju koristim u dnevnim lookovima. 


Bila sam u potrazi za novom kremom za ruke i kako u DM-u nisam mogla pronaći Das Gesunde Plus kremu za ruke koju svi hvale, odlučila sam se za starog favorita. Radi se o Lekovoj 48 zaštitnoj kremi, o kojoj sam pisala svoju prvu recenziju ikad (:facepalm). Fa gel za tuširanje u zadnje vrijeme jako volim, ovaj miris mi je više za hladnije dane, jer miriši na večer pred kaminom, šalicu vruće čokolade u ruci i pogled na kišu iz tople prostorije... Ustvari miriši na med, ali pošto takve mirise preferiram za hladnijih dana, mene podsjeća na jesen/zimu. 
CadeaVera pjena za umivanje je isto vraćanje na favorite. Nisam imala u planu kupiti ovu s rozim poklopcem, već onu sa zelenim, ali nje nije bilo na policama. Ova mi ima slatkast miris i ne znam da i mi se sviđa. Nakon Mixine umivalice kojoj je miris bio perfektan, razbuđujući ovo mi je malo too much. Pjena stvarno dobro očisti lice, i ne isušuje kožu, ali miris mi uopće ne odgovara. 
Početkom sedmog mjeseca sam išla na svadbu, a s obzirom na to da su mi noge bile bijele kao sir morala sam potražiti proizvod za samotamnjenje. Iako sam ja par dana nakon kupovine bila uvjerena da sam kupila Alverde kremu za samotamnjenje, ipak se radi o SunDance kremi! :D Krema me ugodno iznenadila i svakako ju preporučujem. O njoj tipkam zasebnu recenziju, sa slikama kako izgleda na koži, pa neću previše odavati ovdje. Ali, vrijedi joj dati šansu!



Ponovila sam kupovinu L'oreal Elseve Extraordinary Clay šampona i regeneratora, jer mi stvarno odgovaraju. U kombinaciji sa Batiste suhim šamponom cijeli tjedan ne moram prati kosu, jer kosa stvarno izgleda odlično. Ne moram ni pričati koliko mi kosa bolje izgleda jer ju ne maltretiram šamponom svaki drugi dan!! Neki dan sam sjedila na terasi i razmišljam si kada sam zadnji put prala kosu, i ne mogu se sjetiti!! To mi je bio hint da ju operem!! :D 


Kupila sam i dva Catrice proizvoda koji izlaze iz asortimana. Moram priznati da sam bila šokirana kada sam došla u Muller, a svi sniženi proizvodi su još na policama i ništa nije zapackano i pootvarano. Izabrala sam si set za konturiranje kojeg su svi nahvalili i ovo rumenilo prekrasnog reljefa. Rumenilo već koristim, jer sam napokon potrošila ono koje sam koristila par mjeseci svakodnevno. Radi se o jako sličnim nijansama, ali ovo je novo rumenilo, pa mi je gušt koristiti ga! :D Prijateljica mi je iz Njemačke donijela Maybelline bronzer kojeg još nisam stigla isprobati, ali nosim ga na more, pa ću mu tamo dati šansu!!! Miris mu je jako intenzivan, ne znam da li sam ikad koristila puder, bronzer koji tako jako miriši! Donijela je i još neke proizvode, ali njih nisam poslikala jer one idu u darivanje za vas!! Pa nećemo kvariti iznenađenje!! ;)

To su bili moji noviteti za prošli mjesec! Što se kod vas kupovalo!? Jeste uspjele pohvatati Catrice proizvode koji izlaze iz asortimana?

You Might Also Like

8 comments

  1. Ovaj mjesec nisam puno kupovala, ali sam zato u lipnju pretjerala!
    Odlična mi je Ziaja tuširalica od naranče!

    ReplyDelete
  2. Meni je cijela linija od naranče odlična, proizvod koji mi je malo lošiji je losion, ali samo zato što mu miris nije ni približno isti kao kod ostalih proizvoda iz linije. Baš je onako umjetan!!!!

    ReplyDelete
  3. Lijepa kupovina. Obožavam Ziaja gel za tuširanje od naranče, ma savršenstvo, a losion nisam probala. Nadam se da će neka recenzija :D

    www.valentina-grahovac.iz.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ziaja linija od naranče im je jedna od boljih linija!! Losion ću spomenuti sigurno, sada je samo pitanje u kojem postu će se izboriti za svoje mjesto!! :)

      Delete
  4. Imam Avonov mat ruz iz nove linije vec nekoliko meseci (Rose Awakening) i rado ga nosim :). Sad sam kupila i Luxe ruz i paletu za konturisanje iz Avonove ultra nove kolekcije :), i mogu reci da sam i vise nego zadovoljna njima. Pozdrav, Kris

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je ona plumping linija ruževa?? Ako da, imam i ja jednu nijansu, ali ju još nisam stigla isprobati! :) Nisam ju ponijela na more jer mi se ruževi obavezno tope na moru, pa sam ga ostavila kod kuće!

      Delete
    2. Ne, u pitanju je nova Luxe kolekcija ruzeva, zove se Shape Sensation, moja nijansa je Rosewood, dobra pigmentacija, nije mat, ali pece (valjda zbog uvecanja usana ili sta vec). Pogledaj ih u aktuelnom katalogu :) Kris

      Delete
    3. Ma da, na te sam mislila! :) Ja imam Tangerine Dream, ali tvoja nijansa je tipična nijansa koju bih ja naručila :)!! Baš se veselim isprobavanju!! :)

      Delete

Recent posts

StatCounter

Instagram