Favoriti 9/2017

9/29/2017


Možete li vjerovati da je već kraj rujna?! Mjeseci toliko brzo prolaze. Nećemo se niti okrenuti, a već će biti kraj godine. Ne znam za vas, ali ja volim jesen.. Da se točnije izrazim, volim sva godišnja doba, ali svako u svoje vrijeme. Sad mi ne bi bilo prihvatljivo da bude vruće, ali po ljetu mi to ne smeta. Sad je vrijeme vruće čokolade, dobre knjige, toplog doma i naravno isprobavanje kozmetičkih noviteta koji baš u ovo vrijeme dolaze na police. 

Nakon ovog uvoda bacamo se na proizvode koje sam voljela koristiti proteklog mjeseca. Svi proizvodi su novi u mojoj kolekciji, pa da vidimo koji od njih su izborili svoje mjesto u favoritima. 


Fa Honey creme gel za tuširanje Avon losion za tijelo

Fa Honey Creme njegujuća krema za tuširanje s mirisom Irisa toliko dobro miriši da imam osjećaj kao da se tuširam parfemom. U sebi sadrži i ekstrakt meda. Ne isušuje mi kožu, lijepo se pjeni pa ga kod tuširanja ne treba puno. Ako ga još niste isprobale, barem ga pomirišite sljedeći put kad se nađete u nekoj drogeriji!
Avon nutra effects losion za tijelo je odličan! Jako dobro hidratizira kožu, brzo se upija pa ne moram čekati pola sata da se obučem. Miris je nešto blaži, ali je jako ugodan. Otkad sam ga kupila koristim ga svaki dan i baš uživam mažući se njime. 

Essence water kiss Mermaid diary sjajilo

Essence water kiss u nijansi Mermaid diary je nijansa za svaki dan. Kupila sam ju čim je ušla u asortiman prilikom zadnje izmjene asortimana. Prvo me privuklo pakiranje koje je baš simpa, a kada sam ga isprobala oduševila sam se. Ime ga odlično opisuje, jer je vodene teksture. Nije ni najmanje masno niti ljepljivo. Imam tri nijanse iz ove linije, ali ovu najviše koristim. Detaljnu recenziju ću napisati kroz koji dan.

Maybelline Instant Anti Age Effekt korektor 03 Fair

Maybelline Instant Anti - Age Effekt korektor je odličan! Bolji korektor u životu nisam isprobala! Nije težak na koži, odlično se blenda, ne uvlači se u bore, ne isušuje, a prekrivanje mu je odlično. Moja nijansa je 03 Fair pa mi još i posvijetli područje ispod očiju. Brzo se troši. Vidite na slici da sam ga dosta potrošila, a ne trošim ga kada mi ne treba. Koristim ga samo kada imam izraženije podočnjake. 

Real Techiques blending brush

Real Techniques kist sam naručila s Pink Pande. U zadnje vrijeme imaju hrpu akcija, pa sam odlučila naručiti ovaj kist. Ovo mi je prvi RT kist i malo je reći da sam oduševljena. Dlačice su jako mekane, odlično pokupe proizvod i odlično blendaju. Ja ga koristim na različite načine. Većinom ga koristim za nanošenje highlightera. No, s obzirom na to da imam dosta velike kapke koristim ga i za blendanje sjenila. Tu se pokazao odličnim, ne grebe po kapcima, a sjenilo izgleda profesionalno izblendano! Naravno, meni ide u korist to što imam velike kapke, pa nemojte to isprobavati ako imate male kapke jer čete si kod blendanja nanijeti sjenilo na cijelo oko. ;)

Wet n Wild highlighter Precious Petals

O Wet n Wild highlighteru sam već sve rekla u zasebnoj recenziji. Još se uvijek nalazi u neseseru sa šminkom koju koristim svakodnevno. 

To su bili moji favoriti za mjesec rujan! Kako vam se sviđaju ovakvi postovi? Imamo li koje zajedničke favorite?

You Might Also Like

6 comments

  1. Obožavam Maybelline korektor! Ovaj W`n`W highlighter nikako ne mogu naći u prodaji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maybelline korektor je stvarno vrhunski!! WnW highlighter bi trebao biti u svim DM-ovima koji imaju WnW stalak. Ali, baš onaj stalak na zidu, sa svim ostalim brandovima. Oni izolirani stalci nemaju highlightere!

      Delete
  2. Dijelimo ljubav prema Maybelline korektoru, WnW highlighteru i RT kistu <3
    Ja kist koristim samo za setiranje korektora, za highlighter imam jedan Golden Rose, sličnog oblika, ali je nešto manji pa mi više odgovara za to :)
    Jesi isprobala WnW PhotoFocus korektor? Meni je jednako dobar kao i Maybelline :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam isprobala, ali ako kažeš da je jednako dobar kao i Maybelline korektor onda ću ga morati isprobat! Bila sam nabrušena na novi tekući puder i puder u prahu, a na kraju ću od svega kupiti korektor! :D

      Delete
  3. Sve redom odlični proizvodi, za essence sjajilo i RT kist skroz potpisujem dojmove :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti!! Prošlog mjeseca sam baš pogodila sa kupovinom! :)

      Delete

Recent posts

StatCounter

Instagram