Ziaja - dnevna krema za lice od kozjeg mlijeka

9/11/2017


Danas vam donosim recenziju Ziaja dnevne kreme za lice od kozjeg mlijeka.. Ovo je krema koju volim koristiti kada vani zahladi i kada je koža lica izložena suhom zraku, hladnoći i vjetru.. Kakav joj je učinak, saznajte u tekstu...

Slike za ovu recenziju čekaju već jako dugo.. Već nakon što sam potrošila prvu kremu obećala sam si da ću sigurno pisati recenziju o ovoj kremi, jer mi se jako svidjela. No, zaboravila sam poslikati proizvod, pa su ovo slike već druge potrošene kremice..


Ovo je krema koja je prvenstveno namijenjena suhoj koži i koži koja je sklona borama. Iako je moja koža lica normalna s masnom T - zonom, zimi mi je uvijek potrebna jača hidratacija, pa nerijetko posežem za kremama koje su namijenjene suhoj koži. 


Krema dolazi zapakirana u velikoj kartonskoj kutiji, no unutra se nalazi posudica koja u sebi sadrži 50 ml kreme. Nije to malo kreme, dovoljno je za par mjeseci, ali kartonska kutija je jako velika, dovoljna za ambalažu od 75 - 100 ml kreme, pa neka vas to ne iznenadi. 
Dnevna krema me mirisom i gustoćom jako podsjeća na Nivea Intenzivnu kremu za lice i tijelo. Krema nije jako gusta, jako se brzo upije u kožu i ne ostavlja masni sloj na licu. Miris kreme je jako blag i brzo ishlapi kada se nanese na lice. Odlična mi je i kao baza za make - up. 
Isprobala sam i noćnu kremu za lice iz iste linije, ali ona mi je bila jako gusta i preteška za moju kožu. Miris joj je identičan kao i dnevnoj kremi, ali jako je gusta, opet slična Nivea kremi, ali onoj plavoj u limenoj posudici. 

Kako ova krema djeluje: ( ZIAJA)
- intenzivno vlaži epidermu i dubinske slojeve kože
- nadoknađuje manjak prirodnih hranjivih sastojaka kože
- povećava revitalizaciju kože i zaglađuje prve bore
- učinkovito umiruje kožne iritacije

Mogu potvrditi samo prvu tvrdnju, jer mi koža stvarno djeluje nahranjeno. Normalno da se tu i tamo pojavi poneki suhi dio na obrazu, ali uz silan hladan vjetar i jako suh zrak uzrokovan centralnim grijanjem to jako teško mogu spriječiti. Naravno, tu veliki doprinos imaju i razni proizvodi koje konstantno isprobavam.. Uvijek se nađe neki koji mi isuši kožu.
Preostale tvrdnje ne mogu potvrditi, jer je jako teško potvrditi da je zagladilo bore ili nadoknadilo manjak prirodnih hranjivih sastojaka kože..
Za vrijeme korištenja kreme nisam imala kožnih iritacija, pa ni to ne mogu potvrditi. 
Ono što mogu potvrditi ( osim hidratacije) je da mi krema nije začepila pore, nisam imala problema s aknama dok sam ju koristila, koža je bila mekana na dodir i bila mi je odlična baza za make - up..

Glavni sastojci su kompleks proteina kozjeg mlijeka, vitamini A i E, provitamin B5 (D - pantenol)
Krema je pH neutralna, dermatološki i alergološki testirana.

Sastav
S obzirom na to da sam potrošila već dva pakiranja ove kreme, mislim da to govori jako puno o tome koliko mi se krema sviđa i vjerujem da ću ju ponovno kupiti.

Da li ste isprobale koju kremu Ziaja branda? Ili barem njihovu predobru liniju od naranče???? Koju kremu koristite u hladnijim mjesecima??? 


You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram