The Body Shop body butter & lip butter recenzija

11/06/2017

The body shop body butter lip butter

Dolazak hladnijeg vremena zahtijeva intenzivniju njegu kože. Nitko ne želi suhu kožu i svatko koristi proizvode koji im odgovaraju. Osim losiona za tijelo, koje se prisiljavam koristiti svake večeri, u rutinu sam ubacila i maslace za tijelo. Danas vam pišem o ovom maslacu, a osvrnuti ću se i na maslac za usne!!


The Body Shop je britanski brand najpoznatiji po svojim proizvodima za njegu tijela. Kada sam tek počela pratiti YT beauty scenu The Body Shop proizvodi su bili jako razvikani, no nama nisu bili dostupni pa ih nisam mogla isprobati. Tek unazad godine dana postali su nam dostupni i to putem web shopa Lijepa.hr. Tamo sam i naručila svoje primjerke. Kad sam ja naručivala proizvode ponuda je bila puno veća, dok sada u ponudi imaju svega 18 različitih proizvoda. 
Jedini način dostave je putem GLS službe i cijena dostave je 25 kuna. Na paket se čeka  2 - 4 dana. Za sada mi je svaka narudžba bila uredno dostavljena. 

The body shop body butter satsuma

Prvi proizvod o kojem pišem je The Body Shop Satsuma maslac za tijelo. Maslac dolazi u narančastoj -  mat plastičnoj posudici s čepom na odvrtanje. Količina koju dobijete je 50 ml, a cijena je 48,70 kuna. Maslac ne dolazi zaštićen u plastičnoj foliji koja bi davala sigurnost da nitko prije vas nije otvarao proizvod. To je jedina stvar koja mi se ne sviđa. Ja sam izabrala manje pakiranje, jer nisam bila sigurna da li će mi se miris svidjeti. 
Na poklopcu se nalazi naljepnica s prepoznatljivim The Body Shop logom i slikom voća kojom vam odmah daju do znanja od čega je maslac. 
Moj je od Satsume, a ako niste znale satsuma je sortna grupa japanskih mandarina, koje se uzgajaju i kod nas, u dolini Neretve. Nisam ni ja znala! :) 

The body shop body butter satsuma 1

Kad se maslac uzima iz posudice jako je guste teksture. Odmah sam pomislila da će se teško razmazivati. Ali, prevarila sam se. Kad sam ga počela mazati po koži jako se brzo upio. Nisam morala čekati pola sata kako bih se obukla. Miris je intenzivan. Jako intenzivan. Zamiriši cijelu kupaonu i hodnik, a osjeti se i u sobi. Ne ishlapi brzo, a osjetim ga na koži i sljedeći dan. Još nisam sigurna da li mi se miris sviđa ili ne. Jako je citrusan, kiselkast i gorak, baš kao i mandarina. Nema nimalo slatkastog u sebi. To ne bi bio problem da ishlapi nakon nekog vremena, ali on se jednostavno zadrži na koži. I sad kada ovo pišem imam otvoren poklopac i zamirisao je cijelu sobu. Zato ga ne nanosim puno kada se mažem, jer mislim da bi kod osjetljivijih na mirise mogao izazvati glavobolju. A ja sam definitivno osjetljiva na mirise. 

Što se tiče njege, nemam zamjerke. Jako dobro hidratizira kožu, nije mi izazvao nikakve iritacije ili svrbež. Ali miris je stvarno intenzivan. Zamiriši sobu bolje od bilo koje mirisne svijeće koju sam ikad imala. Onda vam je jasno kakav je. 

The body shop body butter satsuma 2
Sastav
The body shop lip butter mango 1

Sljedeći proizvod iz The Body Shop asortimana kojeg sam htjela isprobati je maslac za usne. Radi se o The Body Shop Mango maslacu za usne. Količina koju dobijete je 10 mililitara, a za cijenu od 43,10 kuna. Njega na žalost više nema u ponudi na Lijepa.hr., ali je sada dostupan maslac za usne od meda. Za razliku od maslaca za tijelo, maslac za usne dolazi dodatno zaštićen u prozirnoj plastičnoj foliji. 
Maslac je zapakiran u plastičnu posudicu s čepom na odvrtanje. Inače tako pakirane balzame za usne držim u noćnom ormariću i koristim ih samo kad sam kod kuće. Nisu praktični za nošenje u torbici, a sigurno ne bi bilo ni higijenski stavljati prste u proizvod kad niste u prilici oprati ruke prije toga. 

The body shop lip butter mango

Teksturom me podsjeća na melem. Ako ga se dobro ne umasira u usne jako će se dugo zadržati na njima. Meni to osobno ne smeta, jer sam kod kuće, pa iskoristim svaku priliku da ih dobro nahranim. Od kada koristim ovaj maslac za usne nisam imala problema s ispucanim usnama. Miris mu je, za razliku od maslaca za tijelo, jako ugodan, slatkast i blag. I okus mu je slatkast. Znam, znam ne bi trebala lizati maslac za usne, ali eto, ne mogu si pomoći. :D 

Od oba proizvoda više mi se sviđa maslac za usne. Ne znam da li miris maslaca za tijelo ima veze s time što na sebi nema zaštitnu foliju!!? Možda ga je netko otvorio prije mene? Stvarno ne znam. Ali, nije mi jasno zašto je miris takav, kad su baš svi njihovi maslaci za tijelo toliko razvikani....

To su bili moji dojmovi o isprobanim The Body Shop proizvodima. Ne znam da li bih ponovno kupila maslac za tijelo, ali maslac za usne sigurno bi. 

Jeste li isprobale koji The Body Shop proizvod? Ako ste isprobale maslac za tijelo pišite mi koji i kakvi su vaši dojmovi? 





You Might Also Like

0 comments

Recent posts

StatCounter

Instagram